Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
Kenapa kau buat aku macam ni ? :'[
Saturday, 24 March 2012 | 17:39 | 0 speak(s)

Assalamualaikum & Hye Ebelibadi !





Tskk .. :'( ok , awal-2 lagi aku dah sedut hingus dah ! HAHA . *selekeh . ok , tajok harini , korang nampak kan kat atas tuu ? err -.- okayy , ni sya nak cakap kat korang pasal kawan sya ni . dia kata dia sayangkan sya . sya BFF dia . tapi hari khamis lepas ada kawan sya cakap kat sya yang dia ni tak suka kawan ngan sya sebab sya suka berkepit dengan dia . dia cakap macam ni "ecah , kalau aku cakap kat kau , kau jangan marah tau , puteri ade cakap kat aku kalau aku bagitau kau aku dosa tapi aku tetap jugak nak bagitau kau sebab kau kawan baek aku " aku pon tanyalah , " apa " dia cakap " sebenarnya puteri bukan suka kawan dengan kau pon . dia kata sebab kau asyik berkepit dngan dia 24jam " HAH ?24 jam ? mak aih -.- takkan lah aku duduk rumah dia kott ? haha . lepas sya tau benda tu , seharian sya tak bercakap dengan dia . dia pon same . bila balek , sya hantar mesej dia kat facebook . Sya cakap macam ni ::::---->  

  salam , aku nk kau tros trang lah kat aku . aku taknak lah kau kwn aku aku sbb kau cuma nak jaga hati aku je . kalu kau tak suka kawan dgn aku kau ckp la . aku tak kesah kalau kau tak suke kwn ngan aku , aku dgr ade bdk 1A4 kata yang kau ta suke kwn ngan aku sbb aku berkepit dgn kau spanjang skola . mula-2 mmg aku tak caya sbb 1A4 pon sbb aku tak rapat ngan diorang . tapi aku mula prcya sbb aku tgok kau langsong taknak tgok muka aku . aku ckp 'hai' kat kau pon kau tk pndang aku . kalau kau tak suka takpe lah . mungkin kita boleh jadi kwn biase tp tak rapat , mksod aku kita bukan kwn baek lg ataupon kau nk kite clash tros jadi kawan . ikot sukaty kau lah kalau kau nak kwn dgan aku ke tak nak . tp kalau kau nak hubungan kwn kite ok tape lah . kalau kau BENCI kat aku pon aku tak kesah . mungkin sbb kau rimas bila aku berkepit dgn kau . okayy ? aku nk jawapan dr kau . baii . 

sedih takk ? tak kan ? HAHA . boleh pulak tanya sedih ke tak . Ciss . sya harap kita dapat berkawan lagii . tak rapat pon takpe lah . :') .

 To Elyss , aku harap kau baca entry aku ni . harap kita berkawan lagi . :') tak rapat pon takpe . 







♥ Older | Newer ❥
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...