Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
Sorry lambat , tapi SEMPAT lagi kann ? Hee :)
Monday 20 August 2012 | 23:20 | 0 speak(s)



Haloo ! hehe, sorry la dah berapa lama sya tak update entri terbaru enn ? hehe ! tapi sya still nak wish kat korang SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN ! marah tak aku wish lambat niyy ? haha . Sya wish lambat sebab buzy lah enn nak RAYA !  HEHE . :p hikhok ! banyak la stories nak diceritakan ! tsk..so sad tauu , tu laa , tak terlayan blog niy dibuatnya . hadoii . bila bukak , nak story tula , story nilah , story sanalah , story sinilaa . #oh my gucci malasnya nak story . Hmm , tapi enn , kalau aku buat entry baru pon ada ke yang nak baca ? takde kann ? so tak payahlah nak cerita pasal hal hal yang terpentinglah sangat dalm hidup aku niy kann ? haha .cuba korang scroll ke bawahhhhhhhh , haa , nampak tak ada tertulis <--Past Memories yang pink colour tu . kay , korang klik situ and then baca kalau sudi . aku gaduh dengan diorang kann ? Aku ada berita baekk punya , aku dah berbaik dengan diorang . kau nak tau takk ,  ah , tak payah bagitau lah . malaslah nak cerita panjang-2 . hehe . don 't angry-ii maa , ini bulan raya . hehe . Err =.=" nak cerita apa lagi eakk ? aku takde cerita lahh , So , Bye , Bye , Bye ~

Maaf , story agak blurr sikit disebabkan Owner diserang DEMAM :)






♥ Older | Newer ❥
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...