Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
HAFIZ RAHIM vs. AYIEM FYLLO ?
Thursday 15 November 2012 | 06:21 | 0 speak(s)


Hai ! pekabo ? Hehe :) lamaaaaaa dah tak update entry baru , rite ? heheww~ sekarang dah school holiday  , kan ? so , bolehlaa kot nak update entry banyak-II lepasni . harhar -.- kali ni aku bukan nak update apa pon sebenarnyaaa . dan sebenarnya aku TAKNAK hebohkan berita ni heboh satu Malaysia . tapi aku rasa korang kenal HAFIZ RAHIM & AYIEM FYLLO . <-- KLIK ! budak PANASS ! haha . aku tahu yang diorang gado melalui facebook . aku bukan nak jaga tepi kain orang , cuma dulu aku pon obses jugak dengan geng  HSF . (HAPPY SPOKES FAMILY) leader nya si AYIEM FYLLO . masa tu memang aku jujur yang aku teringin nak tumpang hot sekejap kat dalam group tu . tapi lepas aku ada satu benda yang jadi dalam group tu aku LEAVE GROUP tu and aku baru sedar yang kita kalau tumpang HOT ni memBATAK namanya . so ,biarlah kalau nak jadi HOT pon biarlah dia akn automatik jadi HOT sebab banyak LIKE kat FB . tapi kalau ade perkataan "LIKE TAW" , <--(aku tak macam ni walaupon masatu tengah tumpang HOT . Hehe :) ) memang nak HOT la tuhhh ! HAHA . HUHHHH~ jadi , taknak lah nak menaip panjang-II dan membazirkan masa lagi , aku nak masuk beberapa yang HAFIZ RAHIM masokkan dalam FB dia 

gambar 1

gambar 2

Gambar 1 : (cheewahhhhhhh , dah macam penyampai berita pulok !) haha . yang ni masatu HAFIZ RAHIM nak buktikan AYIEM FYLLO dah teruk . semua kat fb ngaku yang dulu Ayiem baik , peramah , tak sombong , and macam-II lagi ! tapi lepastu aku taktau apa kes , satu hari tu aku ternampak status ni (KLIK) , aku rasa marah sebab dia ayat dia yang hujung tu , and masa tuh aku still HSF lagi . yang status lain tuh korang baca lah sendiri ehh . aku malas nak tunjuk banyak-II . aku dah kasi link Hafiz kannnnnnn ? haha , so bacalah sendiri . tapi ayat yang last dia kata kat TWITTER dia 10k tengah tunggu dia .peminat kononnnnnn . HAHA . lepastu aku percaya yang si Ayiem ni terrrrokkkkkkk sangat . 

Gambar 2 : yang gambar pon Hafiz Rahim jugak yang upload . korang taw apa sebab kan sebab baca dari fb ? yang taktau maii sini cheq nak explain . Harhar -.-" korang tau asal ASYRAF ARONZ tu mintak maaf ? dia bagitau kat Hafiz yang ada satu status tu Ayiem komen kat status Hafiz Rahim pakai fb diaaa . konon si Asyraf Aronz tuh BACKUP si Ayiem . last-II Asyraf Aronz sedar and mintak maaf kat Hafiz Rahim and si hafiz mati-matian ingat si Asyraf yang tulis . *ehhhh kat gambar tu tulis ken ? alahaiii , penat nak ulang . haha :p 

Mula-II aku tak percaya yang perangai si Ayiem macam niy . last-II bila si Hafiz Rahim upload status niy baru aku tersangat sangat sangat sangatlah percaya . tak sangka kan perangai si Ayiem macam tu . tapi tadi ada Status terBARU punya yang Si Ayiem nak mintak maaf kat semua budak fb . DANNN , budak-II fb pon MEEMAAFKANNYAAA . :) ALHAMDULILLAH . selesai sudeyh ~ hehe . tapi taktau yang dia dengan Hafiz Rahim macammane pulak . okay , situ saje . 


Bye~Bye~Bye~Bye~Bye~



♥ Older | Newer ❥
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...