Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
I'm trying to be a PERFECT girl ..!
Friday 28 December 2012 | 06:37 | 0 speak(s)

Holla peeps ! Huh sekian lama sudah ber-MINGGU aku tak layan blog yang begitu usang dan bersawang nieyh *cewahhh ! feeling lebih jee . HAHA xD . so hari niey aku nak story apa hah ? Huk aloh~ aku pon tak tahu sebenarnya nak story apa  , cuma nak penuhkan entry jee . hehew~ jangan mareee --' ehekss *gelak gedik*

 aku cuma nak story sikit lah , sikit je kkk . tanak buat banyak-2 . MALAS ! harhar -.- tapi enn , ada sorang budak nieyy , ada ke patut dia kata aku niee , kejar HOT dekat fb tuh ? ASSALAMUALAIKUM , aku pon tak hengen nak jadi hot ye ? sebab apa ? sebab nanti kena bash , kena kutuk , kena fitnah , dan yang sewaktu dengannya lah ! engkau ? macammane ? sama tak geng dengan aku ? kalau sama meh korek tahi mata *krik krik . haha :P K , continue cerita tadi . lepastu aku kata yang aku bukan hot ponn , tak penah orang like status aku MAX 5o pon kannn ? :) kau stalk fb aku , lepastu kau IM aku kata cengggituu yaa ? alololo , jelly ke yang ? sorang pon tak boleh like status aku ? nak engkau sorang je pecah rekod pegang banyak like ? kasihan seyhhh~ pehal kau tak bash orang lain ? nak bash akuuu jugak ?! asal tak bash AdEl ke , Ayiem ke , Adaa Syada yang comel tuh lagi ramai jelly tahuuuuu ?!  Brr -.- wireshot aku kau buat aku tauu ? 

dah lah , malas nak story pasal kau dekat blog aku niee , buat sampah tahu ?! kauorang tau sape diaa ? sorry . tak boleh kasi link sebab aku dah BLOCK  dia :( malas arh nak stalk dia pakai acc lain . lagipon aku ada satu acc je fb . tapi kau nie kesian kann ? nak HOT , tapi pakai DP pon Fake , status pon pelesuu , hadoii . lepastu tuduh orang yang bukan-2 . haa , amekaw setapak kaki moyang aku sampai muka kau . . haha . kbyee --' itu saja . nak kutuk orang and aku nak kata yang aku tak sempurna . semua orang kat dunia tak sempurna , rite ? :* ILOVEYOU 

Bye~Bye~Bye~Bye~Bye~


♥ Older | Newer ❥
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...