Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
Pray for her :')
Wednesday 19 December 2012 | 02:37 | 0 speak(s)


Hi , sekarang aku tengah bersedih niy . korang kenal tak budak nie ? nama dia Nur Habshah Riza . dia selalu ada dekat dengan aku walaupon kitorang dah duduk jauh :'( Biyy , entry nie aku cuma nak cakap yang aku akan doakan kau semoga cepat sembuh nd terus dekat dengan aku kayy ? patutlah semenjak dua menjak niey aku tengok status kau langsung tak masok wall akuu . and bia aku  stalk kau , aku tengok ramai mention kau and ramai kata "Please tolong doakan Biyy Shah cepat sembuh :)" Ya Allah wei .. rasa sedih tu pon ada jugak . rupanya kau masuk Hospital sebab Apendiks . Hmm :') weii , apa yang jadi aku janji aku akan dekat dengan hati kau *cewahhhh , ayat! hehe . aku pon taknak buat entry niy panjang-2 sebab aku cuma nak bagitau kau yang aku sayang kau sebagai kawan aku . wehh , aku rindu nak IM kau kat fb . Tweet dengan kau . cuma nak otp je jarang . heheheheheheheheheheh . kbyee weh . last aku nak bagitau kau , ILOVEYOUU! AKUSAYANGKAU! kbyeee --' mmuahhh ! 
;*
Bye~Bye~Bye~Bye~Bye~


♥ Older | Newer ❥
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...