Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
I miss her so much !
Monday 17 December 2012 | 20:38 | 0 speak(s)


Weiii Gemok aku rindu kau la tembamm ! adoii . 3 hari lagi kau nak datang sini kann ? aku selalu doa semoga percepatkan hari Jumaat nie . huhu~ :'( wehhh , lepas arwah meninggal haritu langsung kita tak jumpa dah kann  ? Haha . tapi takpee . aku harap kau duduk sini lama sikiitt . lepas sikit rindu aku kat kau :( tapi yelaa , aku faham ayah ku kan kerjaaa . tade masa nak datang sini , right ? btw , kita selalu kan gaduh gedik-II kat twitter ? haha . fb pon kau jarang online . maklumlerr , fb dah macam apetah~ membosankannn :( Awwwwww :*

Hahaaa , korang kenal tak budak buncit atas tu ? ofcoz kenal kann ? yang tak kenal tu baru keluar dari hutan *jelir lidah sampai lantai* hahahahah . budak ni selalu merindui aku dan aku ? haha , dia perasan yang aku rindu diaa . haha , taklaa , kalau dia rindu aku besar bumi , aku rindu dia besar matahari taww ! nampak tak KERAPATAN kami ? haha xD membegauu je kejaa :p antara banyak cousin yang aku ada , dia yang paling sporting gilaaa ! tu sebab aku sayang kat dia jee :p kaurang adoo ? nama dia NURUL HAZIRAH . umur kitorang sama . 14 2013 nanti . btw , kitorang duduk jauh :( so , tadelah selalu jumpa :( kalau diikutkan setahun 3 kali kot jumpa . haha xD . for budak twitter yang follow memfollow kitorang sorry kalau TL korang full dengan tweet kitorang yang asyik gadoh :p *perasan popular jap. haha , sengett je akuu xP korang tengok gamba diaa , tudung dia sampai kembang sebab pipi dia tuww . haha kalau pipi tembam maknanya badan chubby ngekk *evil laugh* HAHAHAHAHAHAH . kitorang selau gadoh sebab apa tau ? sebab nie :

1st : masing-II tak mengaku gemok . 
2nd : masing-II saling tuduh menuduh busuk tak mandi sampai zohor baru mandi . 
3rd : masing-II meggasak suruh datang rumah aku atau dia xP

See ? takde faedah langsung kan semata-mata gadoh pasal benda tu . lainlah kalau gadoh pasal BF ke hapee kee --' ni tak . pasal bende tu , HAHA . sorry Yah , aku kantoikan :P btw , dia nnie jarang on fb dia . kalau korang nak add , nah aku kasi (klik sini) dah selesai ? siapa ada twitter lambai tangannnn ! haa nah , sape nak carik gadoh dengan dia follow dia (klik sini) kau tengok Yah ? aku siap promote fb dengan twiiter kau . mesti kau cakap sape suruh promote kan ? haha , kalau kau cakap carik gaduh latuu =.=" aku sayang kau tu sebab aku promote gemokk . Haih =.=  k , aku dah penat menaip mengumpat pasal kau . Kbyee --' 

To Yah : kalau kau baca , lantak kau lah ! sekian . 

Bye~Bye~Bye~Bye~Bye~


♥ Older | Newer ❥
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...