Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
2o13 ? Err --'
Friday 4 January 2013 | 02:22 | 0 speak(s)


Haii ....
sedar tak sedar 2o13 sudah kan ? haha ; especially aku harap sangat yang 2o13 dapat kawan yang baru , yang baik hati ,peramah, tak gedik nd macam-2 lagilah ! sebab apaaa ? sebab aku pindah pahang woii . duduk kampung pulak tuu . aku pikir duduk kampung lagi senang dapat kawan .. tapi ? leceh jugakk :'/ 
Huhh~ sumpah nak cari kawan yang ramai teramat susah :') tapi takpe ! aku harapa yang tahun niey aku akan lebih cemerlang berbanding dulu . UPSR pon  hampehh --' apa resultnya ? resultnya tak boleh bagitau . malu akuu . haha . 
K , first aku nak cakap yang aku rindu gile babeng arh kat SDASA weh ! SUMPAH DEMI ALLAH ! aku tak tahan bila tengok pict lama aku kat fb masa form 1 tu aku nangis . sebab aku rindu kawan aku tahuu . aku pon sebenarnya bukan nak duduk kat sini pongg . tak ikhlas pon dari hati aku ni bahh -..- series aku benci yang teramat duduk sini . and , kauorang tau tak , ramai cikgu-2 yang kenal mak aku dekat sini . nd sememangnya kalau buat hal diorang staraight to the point lah kalau aku ada buat masalah kat situ . itulah salah satu sebabnyaa . sebab lain malas arh nak bagitau :p
Dekat sini wehh ,
ramai budak yang BATAK sedikit auww . PAVI dengan LEGOLAND . Brr -.-" rasa macm nak penyepak jee . pastu dalam kelas tu aku sorang je pakai spek ? OHMYY -.-' terasa malu pon adee . tapi takpe sebab tu permulaan je . nanti kalau aku dah riendly dengan korang , waktu study lah aku pakai je . HAHAHA . bukan nak bajet cantik ke ape ehh ? sebab sememangnya aku langsung tak pernah selesa dengan spek dan aku benci spek . 
First day aku sekolah ..,
macam biasa daftar mendaftar lah bagaiiii . HUH ! and then dia bagitau kata aku masuk kelas Form 2C a.k.a 2 AL-FARABI . mula-2 aku masuk semua bunyi "woooooooo" apakah ? lepastu time lalu depan lelaki semua cakap "alamak,takde nametag lah pulak" *gelak dalam hati* aku cakap "padan muka" semua diam. lepastu cikgu suruh aku duduk sebelah budak nama HAZREENA lebih kurang camtu laa~ tapi dia sombong sikit oh . bercakap dengan aku pon macam tanak pandang je . KWAJA,KWAJA . haha --' then ramai cikgu tanya dari mana aku jenuh cakap berulang kali  "PORT DICKSON , PORT DICKSON , PORT DICKSON" Grr -.-sedih ohh . 

Second day pulokk ..,
ada lagi yang menanya , tapi ada 2 ekor babun niyy , bila aku kata from PD , diorang kata "Alah , sekolah atas laut latuh , pastu bila frust study terjun terus mandi laut. hahahaha!" Eii , aku pandang diorang dan jeling . pastu kata aku sombong . haha , bangga lah sangat kan kata aku sombong . cam bodoh jee . lepastu sorang mamat niey tak habis-2 mengacau aku . first dia cakap kat aku nak pinjam Correction tape waktu sejarah . aku pandang terus jeling . leastu budak depan aku kasi . dia berjalan kat temat aku merayu mintak correction tape . dah dapat pastu mintak kat aku lagi . bengang jee . aku marah dia . cikgu datang beduk dia dari belakang . aku gelakkan . *jahat hahaha . lepastu cikgu tu keluar pergi toilet budak tuh cakap "aisyaaaaaaaaaaa" dengan suara lembut . heyy , lepastu dia ambik bulu ayam dia taruk kat hidung aku . aku amik aku bedal balik . tuh nasib tak bagitau cikgu . hahaha . lepastu terus tak kacau dah . Yahoooo ! Hehehe . 

Harini ?
ermmm , babun yang kacau aku tuh tak datang , hahaha . aman hidup weh . pastu aku sorang budak kata yang babun semalam tuh suka kat aku . pastu aku cakap mana tahuu ? dia cakaplah , babun tu kalau dia suka someone dia akan kacau habis-habisan . k , aku kata macam cilaka . dia gelak . hahahahahha . bengong jeh -.-'' lepastu ada budak cakap "awak takde pakwe kee ?" aku geleng . then dia cakap apa tau sampai nak meluat aku . dia cakap "awak kan cantik takkan takde bf kottt , hahahah" eii , jahat dia gelakkan . aku nak cakap sekali lag yang aku SINGLE NOT AVAILABLE kk ? haha . 

SEKIAN UNTUK HARI INI . HAPPY NEW YEAR :) 

,

Bye~Bye~Bye~Bye~Bye~



♥ Older |
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...