Hello To Myself <body>
Diary

About

Links

Stuffs

Follow
Haii Awak ! berapa lama saya tak update blog ?
Saturday 21 April 2012 | 21:25 | 0 speak(s)

Assalamualaikum & Hye Ebelibadi !



Haihai ,  sini saya mau ceita sikit lah weyhh . Eerr -.-" Dah berapa lama rasanya aku tak mengupdatee blog Dohh ? HUH . Busy sampai dah tak ingat nak berblogg dah . HAIYOO ! HAHA . 
Banyak sangat peristiwa yang terjadi sepanjang aku tak berblogging kann ? kannnnn ? HAHA . bila masok je blog  Header tukar , Lagu tukar , nasib baik tak tukar semua sekali ! terkejut kang pulak kau orang nanti  . Cehh -.- perasan lak aii aku niyhh . HOHO . btw , tak kesa la korang nak follow aku ke tak dohh . aku dah ramai FOLLOWERS dah . but taktau berapa . I'M NOT ARROGANT OKAY . it 's up to you want to say something about me . DO I CARE ? HAHA . *trademark aku kat sekolah tu . HEHE . tapi kalau nak FOLLOW , tak kisah pon . lepastu nanti tinggalkan LINK tauu . nanti kita KLIK LINK tu . :) . Babaiiii . Nak UPDATE ni je pon untuk tukar Entry baru sebab Entry ini dah lama and kitorang dah berbaik semula , walaupon kita da tulis kat situ , "TAK RAPAT PON TAKPE" kitorang rapat jugak taww ! So , Jangan Kau orang RAMPAS dia dari aku , n kawan-2 aku yang lain taww ! nanti aku sepak kauu . HAHA . KBYE  . Ada masa nanti Update entry yang Baru pulak ! Horhor -,-"


♥ Older | Newer ❥
Hello To Yourself


Hello to myself hello to myself
Will you comfort me, saying don’t cry?
Hello to myself hello to myself
Will you tell me that I can do it?

Say It...

Cbox code here.


Listen...